Zkoušková sezóna 2017 - malé ohlédnutí

09.10.2017 18:59

Protože Růženka začala hárat o měsíc dřív, než jsem čekala, zkoušková sezóna pro nás skončila o tři týdny dříve, než jsem plánovala, dovolím si malé ohlédnutí za touto, pro nás velice úspěšnou sezónou. 

Rok 2017 byl prvním rokem klubových zkoušek pro Růženku a prvním zkouškovým rokem vůbec pro Adélku. Oběma holkám se na zkouškovém poli dařilo víc jak dobře a já jsem na ně velice pyšná. 

Růženka se v roce 2017 zúčastnila Severočeského derby, Východočeského derby, Poháru světa myslivosti a Svatováclavského poháru. Vždy se jednalo o dvoudenní zkoušky, v prvních třech případech se zkoušky skládaly ze zkoušek podzimních a ze speciálek z vodních prací, v posledním případě z lesních a podzimních zkoušek. Všechny tyto náročné zkoušky dokončila Růženka v prvních cenách, "nejhorším" výsledkem byly dvě trojky hned na prvních podzimkách, troje zkoušky dokončila s jednou trojkou a poslední čtyři zkoušky došla v samých čtyřkách. Dohromady získala z osmi zkoušek sedm titulů - dva tituly CACT a pětkrát titul res. CACT. Na první poctivou zkouškovou sezónu opravdu perfektní výkon. Trošku mě mrzí, že se nepokusíme v této formě o připsání písmenka "u" za jméno, ale věřím, že si to příští rok Růženka vynahradí. Hárání prostě neovlivníme.

Adélka zahájila svoji zkouškovou kariéru tradičně na OVVR v Libštátě, které s plným počtem bodů vyhrála. Loveckou upotřebitelnost získala v srpnu, kdy vyhrála omsové speciální zkoušky z vodních prací, stejně si vedla i o měsíc později, kdy vyhrála omsové podzimní zkoušky. Konečně v říjnu na svých prvních klubových zkouškách zazářila a na podzimních zkouškách získala nejen svůj první titul CACT (krásně kopírovala výsledky Růženky z loňského roku), ale také celkové vítězství. Jaký lepší začátek si přát.

Obě fenky na zkouškách předváděly svůj úžasný temperament a chuť k práci, prostě to, co podle mě, dělá labradora labradorem a já jsem na ně moc hrdá. Pevně věřím, že i příští rok se holkám povede stejně, čeká nás sezóna, kdy budu se největší pravděpodobností na většině zkouškách vodit obě dvě, tak to bude zajímavé :-)))

Teď si dáme týden oddych, doženeme domácí resty, a pak už nám začíná sezóna bažantích honů, nemůžu se dočkat a blonďatá síla jakbysmet :-)))