Růženka - DKK 0/0. DLK 0/0, OCD negativní

16.06.2016 10:18

Před dvěma týdny jsme se s Růženkou vydaly na zrentgenování kyčlí, loktů a ramen kvůli dysplazii. Ač je dnes ve zvyku chodit na rentgeny v roce a dni kvůli nejlepšímu výsledku, já vždy ještě pár měsíců čekám,pes se dále vyvíjí a já chci vědět, jak na tom opravdu je. Můj názor je, že pokud má pes dysplazii,bude jí mít, bez ohledu na přijatá opatření, takže u mě štěňata mají od mala pohybu,co hrdlo ráčí a nepřidávám žádnou kloubní výživu apod. Růženka je od mala neřízená střela, lítá rychlostí blesku, skáče jak klokan, šplhá jak kamzík..... zaručeně vyvážené granule u mě nikdy neviděla a kromě občasného přidání kolagenu do masa nikdy nic nedostala na podporu kloubů. Přesto, anebo možná prrávě proto, jsou výsledky nejlepší jaké můžou být:

DKK 0/0 (dysplazie kyčelních kloubů)

DLK 0/0 (dysplazie loketních kloubů)

OCD negativní (postižení ramen)

Mám ohromnou radost!!!!