Berta a Bruno složily retrívří maturitu :-)

07.06.2020 19:31

Berta Lovcovo srdce - OVVR Skochovice - plný počet bodů, 2x aport se zvěří

Bruno Lovcovo srdce - OVVR Velké Meziříčí - 222 bodů (jediná trojka z aportu z vody)

Mám velikou radost, dvě štěňátka z vrhu B složily OVVR - Ověření vrozených vlastností retrieverů s krásnými výsledky. Bruník se vydal s paničkou do Velkého Meziříčí a předvedl krásný výkon,malá chybka se vloudila až na poslední disciplíně, aportu z vody, jinak šel bezchybně ve čtyřkách a byl moc šikovný. Moc mě těší, že s ním majitelé pracují a držím palce do dalších zkoušek.

S Bertou jsme se na zkoušky připravovaly, cvičíme už i lovecké disciplíny na vyšší zkoušky, leč přípravu nám přerušilo setkání s nepřátelským německým ovčákem, které skončilo pokousáním Berty a deseti dny antibiotik a klidovým režimem. Léky dobrala v pátek, doma už mi lezla po hlavě, zahojená skoro je, tak jsem to riskla. A Bertička nezaváhala, OVVR odešla s plným počtem bodů a oba aporty předvedla se zvěří. Máme před sebou spoustu práce, ale pracovní nadšení a temperament je obrovský, dělá mi holka velkou radost :-)