KPZ Sloveč

02.10.2022 13:24

Klubové podzimní zkoušky Sloveč

Cácorka Lovcovo srdce - I. cena, CACT, Vítěz zkoušek

Bianca Lovcovo srdce - II. cena

V sobotu 1.10. jsme se vypravily na klubové podzimní zkoušky ve Slovči, kde většinou naše holky zahajují svojí zkouškovou kariéru. Pro Cácorku i Biancu, kterou vedl páníček, to byly první podzimky, a tak jsme byly zvědavý, jak to dopadne. Shodou okolností jsme si vylosovaly čísla z opačné strany číselné řady, páníček jedničku, já 21 (bylo 21 psů), a tak holky musely bojovat odděleně.

Cácorka se popasovala se zkouškami velmi hezky, velkou radost mi udělala na slídění i obou vlečkách, které nebyly jednoduché a znepříjemňoval je silný vítr, který se točil. Trochu mi zabrnkala na nervy na markingu a kachně z hluboké vody, kdy se po výstřelu postavila, naštěstí nevyrazila a počkala na povel. Obě disciplíny jsme měly jako poslední a Cácorku věčné čekání, až si disciplínu odejdou ostatní ze skupiny, už přestávalo bavit :-)) U kachny se také vloudila jediná chybka, Cácorka vlítla do vody jak torpédo, nabrala si vodu do uší, při výlezu začala klepat hlavou a já kachnu sice chytla, ale už se dotýkala i země, takže za tři. Jinak ale tabulka vyčtyřkovaná. A protože v plných bodech tentokrát nedošel nikdo, získala tak Cácorka svého prvního CACTa, a také se stala vítězkou celých zkoušek.

Bianca šla také krásně, pouze s třemi trojkami, které byly zapříčiněné jejím neskutečným temperamentem a chtivostí, třeba u vody si po výstřelu popošla k vodě a tam čekala s pískáním na povel k přinesení. To samé dělala její matka :-)))) Bohužel její temperament se jí vymstil na vodění, kde ho bylo příliš mnoho, a kde dostala oprávněnou dvojku, takže druhá cena. Každopádně na první zkoušky předvedla parádní výkon a já jsem na ní i Martina moc pyšná.