Lovecká sezóna 2017-2018

30.01.2018 16:41

28. ledna jsme posledním honem v bažantnici Ploužnici ukončili naší loveckou sezónu 2017/2018. Celkem jsme se zúčastnily 51 loveckých akcí, což už je pořádná porce. Holky měly možnost práce na kachnách, na drobné zvěři ve volné honitbě i v bažantnici, a několikrát pracovaly i se zvěří černou. Jsem moc vděčná za tolik pracovních příležitostí pro naše fenky, díky nimž můžou získat tolik zkušeností a vypilovat svoje schopnosti, protože vlohy a výcvik jsou jedna věc, zkušenosti z praxe pak věc úplně jiná. Honů jsme se účastnily s Baruškou, Růženkou a Adélkou, Fanda bohužel v důsledku úrazu v minulém roce a jeho léčení už do praxe nemohla. Všechny tři holky mi po celou sezónu dělaly ohromnou radost a já jsem pyšná na to, že jsme opět pár nevěřících Tomášů přesvědčily, že labrador je především pes lovecký a žádný gaučák. Barunka je už paní profesorka a její blížící se sedmé narozeniny na ní nejsou zatím vůbec znát, tak pevně věřím,že tomu tak ještě pár let bude a zdraví vydrží. Růženka už měla zkušenosti z loňské sezóny a svoje schopnosti jen potvrdila a získávala další cenné zkušenosti. Adélka vstoupila do sezóny jako novicka, ale na její práci to nebylo vůbec znát, jsem moc ráda, že v ní mám vše, co jsem si od spojení dvou pracovních šampionů slibovala. 

Tak teď si dáme pár dní pohov a procházkování a pak nám začne pomalu příprava na zkouškovou sezónu. Očekávám, že holky tak za týden začnou vehementně protestovat proti pracovnímu klidu, tak budou muset být zapřaženy aspoň cvičně :-)))