MVP Mladá Boleslav

15.08.2016 11:50

Queen Rose by Queen´s Joy V1,CAC

Adélka Lovcovo srdce VN2

Anička Lovcovo srdce VN1

13. 8 jsem vyrazila na Mezinárodní výstavu psů do Mladé Boleslavi, kromě Růženky jsem vzala na otrkání i Adélku a v kruhu se také prezentovala naše odchovanka Anička :-)

Do třídy štěňátek nastupovaly holčičky ještě s jednou fenečkou. Jak Adélka,tak Anička se moc hezky předvedly, i když Adélka se těsně před nástupem do kruhu zrovna ukládala k spánku,takže běhat se jí moc nechtělo a celkově mi dávala najevo,že je to dost velká nuda :-))) Obě se rozhodčímu líbily, Anička svoji třídu vyhrála se známkou Velmi nadějná 1, Adélka obsadila druhé místo se známkou Velmi nadějná 2. Jsem moc ráda, že se majitelé Aničky rozhodly jít do toho s námi, pokud je to začne bavit, jsem přesvědčená, že se bude moc líbit, je krásného typu, krátká, kompaktní, s moc hezky modelovanou hlavou. Adélka je proti ní žížalka a atletka po mamince, ale to nám vůbec nevadí :-)

V mezitřídě se prezentovala Růženka, mám dojem,že jí vystavování začíná bavit a užívá si ho,celá vysmátá  a nabušená energií, však také do posudku dostala,že má maximální suprový temperament :-))) Ačkoli pan rozhodčí preferoval výraznější hlavy a objem,Růženka u něj mezitřídu vyhrála a připsala si na konto další titul CAC. Tím zároveň splnila poslední podmínku k uchovnění.

Tím jsme pro tento rok učinili výstavám zadost, příští rok se určitě budeme snažit s Růženkou dodělat českého šampiona krásy.