Novinky z naší CHS

30.11.2020 13:29

Ač se zdá, že se nic neděje, opak je pravdou. Lovecká sezóna se naplno rozjela, a i když je slabší o hony se zahraničními hosty, i tak máme tři až čtyři hony týdně. Prim samozřejmě hraje naše bažantnice, ale jezdíme i na hony do volnosti, i na kachny a zajíce se dostalo. Holky si to užívají plnými doušky. Já vodím Adélku a novicku Bertu, páníček tradičně chodí s Baruškou a nově dostal přidělenou i Růženku. Baruška je na svých necelých deset let v parádní kondici a pracuje stále s temperamentem a chutí a nezpomaluje, nicméně regenerace je přeci jen už delší, takže se na honech střídá právě s Růženkou. Ta si zvyká na změnu vůdce, občas je z toho zmatená, ale když mě nevidí, nosí páníčkovi a pracuje s ním jedna radost. Takže se každý stavíme na opačnou stranu leče a po jejím skončení se ke mě Růženka přidává na dohledávky. Ale nějaký ten společný hon si spolu taky ještě dáme :-)))

Pro Adélku jsem už nechala vystavit krycí listy, hárání sice očekávám až koncem ledna, ale lepší být připravený, její máma každoročně hárala v březnu, a když jsem jí chtěla krýt, rozhárala se v prosinci :-))) Tatínek budoucích štěňat je už vybraný, jde o mladého nadějného psa, který je veden nejen výstavně, ale také pracovně, což mě moc těší, je plnochrupý a negativní na EIC, HNPK a PRA.

Co se týká našich placatek, ty vzhledem k ročnímu období, nejraději tráví dny v teple na pelechu. Pro Bellinku stále hledáme nejlepší léčbu na její alergie, bohužel ani další prášky nesnese, tak jsme jí objednali super truper drahé injekce, tak uvidíme. Jo,holčička, vyvažovat zlatem jí budeme :-)))))