Pražské derby retrieverů

26.07.2020 19:51

Pražské derby retrieverů - Adélka Lovcovo srdce, PZ I.cena, CACT, SVP I. cena, CACT, celkově 2. místo

Účast na pražském derby byla pro nás novinkou a původně si na něm měla odbít svoji premiéru Berta. Leč vzhledem k tomu, že jsme měsíc necvičily (Berta si pořezala packy a dva týdny jsme je kurýrovaly a pak se panička flákala na dovolené) a u mladého nevychozeného psa jsem si účast po takové výcvikové pauze nedovedla dost dobře představit, na poslední chvíli jsem změnila účastnice, nahlásila Adélku a modlila se,aby nezačala hárat (a několik psích kluků bylo zajedno,že to opravdu bylo jen tak tak).

Adélka po oba dva dny předváděla své stabilní perfektní výkony. Sobotní podzimní zkoušky odešla s jednou chybou, když na konci vlečky srstnaté prý s kusem v mordě stála a čučela do roští, kde byl schovaný rozhodčí (strejdo,už to mám,už můžeš vylézt:-))) , takže otálení při návratu a známka tři. Jinak šla perfektně, zvlášť mě potěšilo krásné samostatné a prostorné slídění v lese. Nedělní vodní práce prošla bez jediné chybičky (a handling na vodě,když jsem kachnu neviděla ani já, byl fakt těžký). Stejně se dařilo i dalším dvěma pejskům, a tak nás ještě čekal společný rozstřel o vítězství na SVP. Ani na něm Adélka nezaváhala, předvedla perfektní výkon, a stala se tak vítězkou vodních prací.

V konečném součtu měla Adélka a ještě jeden pejsek stejný součet pořadí, a tak o celkovém vítězi rozhodovalo umístění na PZ. To měl golden lepší, a tak Adélka obsadila konečné druhé místo. 

Jsem na Adélku moc pyšná, podává nádherné vyrovanané výkony a ukazuje, že její rekordní počty titulů nejsou opravdu náhodné